Super elite clan: rULLsToOlsRalLy
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Super elite clan: rULLsToOlsRalLy

Den bästa klanen i vivalla och adolfsberg vi kör wow, Track mania och cs
 
HemHem  PortalPortal  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Söndags kvällar klockan 10

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Vargen Dödsdansarn
Admin
Vargen Dödsdansarn


Man Antal inlägg : 13
Registration date : 09-02-17

Söndags kvällar klockan 10 Empty
InläggRubrik: Söndags kvällar klockan 10   Söndags kvällar klockan 10 Icon_minitimetis feb 17, 2009 5:59 am

Den värsta tiden i veckan är klockan 10 på söndag när man precis har varit och lanat.
Man vet att man ska gå hem och duscha och gå och lägga sej för att det är skola nästa dag


berätta om ett jävligt hemskt söndag klockan 10 minne
Till överst på sidan Gå ner
http://rullstolsrally.omgforum.net
KaBeLKurT
Admin
KaBeLKurT


Man Antal inlägg : 3
Age : 29
Location : Vivalla och Hemma
Registration date : 09-02-17

Söndags kvällar klockan 10 Empty
InläggRubrik: Sv: Söndags kvällar klockan 10   Söndags kvällar klockan 10 Icon_minitimeons feb 18, 2009 12:42 am

Aa jag har ett hemskt minne klockan tio det var svettigt i rummet och jag satt och kolla på en serie med min lan kompis som hade packat ihop datorn. Han orkade inte gå hem så vi satt typ i 3timmar framåt och kollade på serien sen gick han hem med datorn och nasta dag skolan
Till överst på sidan Gå ner
ziNk
Admin
ziNk


Man Antal inlägg : 2
Age : 29
Location : Hemma Borta
Registration date : 09-02-18

Söndags kvällar klockan 10 Empty
InläggRubrik: söndagar är verkligen JOBBIGA!!!   Söndags kvällar klockan 10 Icon_minitimeons feb 18, 2009 2:46 am

Det värsta minnet jag har är när jag lanade med KaBeLKurT. Det var en söndag och klockan var 17:00. Jag skulle åka hem, så jag var tvungen och packa ihop datorn. Det var kallsvettigt och jävligt hemskt.. sen när jag kom hem orkade jag inte plockade ihop datan så jag la mig i sängen och tänkte på den dära jävla FITT SKOLAN!!! Sen klockan 22:00 fick jag en rysning i magen för jag kan inte spela data innan skolan. Evil or Very Mad




JAG HATAR FITT SKOLAN
Till överst på sidan Gå ner
https://www.youtube.com
Vargen Dödsdansarn
Admin
Vargen Dödsdansarn


Man Antal inlägg : 13
Registration date : 09-02-17

Söndags kvällar klockan 10 Empty
InläggRubrik: Sv: Söndags kvällar klockan 10   Söndags kvällar klockan 10 Icon_minitimeons feb 18, 2009 5:01 am

Man har typ aldrig någonting att göra på söndagar runt klockan 17.00 då känns det så jävla ruttet att skolan är nästa dag
Till överst på sidan Gå ner
http://rullstolsrally.omgforum.net
Sponsored content





Söndags kvällar klockan 10 Empty
InläggRubrik: Sv: Söndags kvällar klockan 10   Söndags kvällar klockan 10 Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Söndags kvällar klockan 10
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Super elite clan: rULLsToOlsRalLy :: General :: Orka-
Hoppa till: